Hurjaa ajatella, mitä vuodessa on tapahtunut. Vuosi sitten painoin tasan 20 kiloa enemmän kuin nyt. Kun kesällä 2011 aloitin tämän blogin, painoin n 95 kiloa ja olin juuri astumassa Nutrilettien ah-niin-ei-ihanaan-maailmaan. Kuinka paljon paremmin nyt voinkaan...

Muistelen, että tämän blogin ensimmäiset ajatukset kulkivat jokseenkin tällä radalla, että voi paska, kun on taas kesä ja mä olen taas pikkasen pläski. ...Tulevana kesänä mä olenkin jo aika lailla hoikkiksempi. :) Tuntuu hyvältä.

Viime kesänä mä en näyttäytynyt missään hihattomalla paidalla. Enkä kehdannut pukea kuin pitkät housut, jos piti ihmisten ilmoille lähteä (no, ehkä yksiä mamma-capreja lukuunottamatta). Mun elämäni oli kaikessa ahdistuneisuudessaan hyvin rajoittunutta, siis muidenmuassa näiden ulkonäköasioiden tiimoilta. Ja niissä helteissä mä vaan pötköttelin kotona ja join Nutriletin pirtelöitä.

 

Nyt on kesäsuunnitelmat kuumimmillaan, just varattiin miehen kanssa kahdenkeskinen Tukholman reissu kesäkuulle. On häitä, synttäreitä ja mökkeilyviikkoja tulossa. Tuntuu oikeasti aika kivalta ajatus kesästä, kerrankin. Ehkä mä jopa villiinnyn käyttämään jopa hameita, tai hihattomia toppeja... :)