Eilen vietin Nälkäpäivää. Söin aivan liian vähän. 2 pirtelöä, edellispäivän lohisalaattia ja illalla Elovenan neljän viljan pikapuuron (120 kcal) karppileivän (58 kcal) kera. Tiedän, ei pitäisi pelleillä näin. Mulla menee helposti vähän överiksi tää ruokaan suhtautuminen. Tiedostan kyllä, että jossakin vaiheessa nälkä alkaa tuottaa mulle euforian tunnetta, mikä ei ehkä ole niin tervettä.  Kiloklubin mukaan eilisen ravinnosta saatu energia jäi alle 900 kcal. Ja energiavajeeksi n. 1200 kcal. Mutta tulipahan tulostakin tällaisen kevyemmän päivän jälkeen! Eilisestä -600 g ja taas ollaan tähänastisessa alimmassa painossa 90,5 kg!

Olipa kyllä eilen ihan tosi tuskallinen kauppareissu. Mun olisi tehnyt mieli kaikkea. Onneksi pitäydyin ostoslistassa, mikä ei siis ennen ole ollut mulle mitenkään helppoa Nyt vaan purin hammasta yhteen ja mietin pläskejäni...

Tuskailusta huolimatta eilisessä oli positiivisiakin juttujakin, joten merkitsen niitä itselleni ylös, jotta voin palata niihin hankalana päivänä.

1. Koiraa lenkittäessäni askel tuntui ihan oikeasti kevyemmältä kuin pitkään aikaan. Ja vaikka mulla onkin maailman huonoin kunto, kävelytahdin kiristäminen ei eilen tuntunut ihan joka solussa!!!

2. Illalla sovittelin vihkisormustani (joka ei ole yli vuoteen sormeeni mahtunut), ja se sopi taas! :) Kuuman suihkun jälkeen sormet olikin sitten niin "turvonneet" että sormus alkoi taas kiristämään, mutta enköhän saa sen kohta jo päivittäiseen käyttöön! Ihanaa!

3. Kokeilin jalkaan mammafarkkujani (H&M, koko 46), jotka ostin heti raskauduttuani. Monta kertaa ne on jääneet kiinni mun reisiin, mutta nyt ne tulee jo ylös saakka! Lantiolta ne vielä kiristää aika lailla, mutta muutama kilo vielä, niin ne on just hyvät! ... Joskus oon kovin katkera siitä että jotkut mammat ne vetää heti synnäriltä päästyään vanhat pöksyt jalkaansa. Ehkä ne sitten ovat vaan niin paljon mua parempia mammoja, kun eivät alunperinkään päästäneet raskauskiloja kerääntymään samassa mittakaavassa kuin mulla tuli. ... Paskat ne mistään taivaasta tullu ne mun kilot, mähän söin, söin ja söin!!!! (Ja mitenniin mun ajatuksenjuoksu on negatiivista, just käänsin positiivisen asian kiukuksi...)