JA ÄKKIÄ!

... Nyt oikeesti voisin mennä ja tyhjentää koko jääkaapin. On niin nälkä että näköö haittaa.

Mä haaveilen paahtoleivästä margariinilla ja juustolla (joita söisin monta putkeen). Mä haaveilen pizzasta kinkulla, ananaksella, aurajuustolla ja katkaravuilla (jota jääkaapissa ei kyllä edes ole). Mä haaveilen toscapiirakasta (joka jäi yli viikonlopun kekkereistä).

Laitoin juuri lapseni nukkumaan. Mies tekee keittiössä itselleen ruokaa: keittää nuudeleita ja paistaa pannulla sellaisia Lidlin jauhelihakääröjä, joissa on jotain juustojuttua sisällä (mä en edes pidä niistä!!!!). Ja mä istun koneella viereisessä huoneessa ja kuolaan. Toi suolaisen ruoan tuoksu on vaan niin huumaava. Yleensä mä istuisin kohta pöydän ääressä ja söisin sitä samaa höttöä.

Mutta nyt mä pysyn kerrankin kurissa ja nuhteessa. Illat on mulla aina pahimpia. Sitä joko ajattelee niin, että olenpas mä ollut taitava laihduttaja koko tämän päivän, nyt vois ihan pikkasen vaan maistaa jotain hyvää ja ihan pikkasen vaan lipsua.Tai siitten toinen ääripää on se, kun on jo päivän mittaan lipsunut useammankin kerran, ja loppuilta meneekin jo sitten samaan konkurssiin. 

Mun on tosi helppo syödä kevyesti tai olla syömättä juuri aamuisin ja ihan jopa tuonne pitkälle iltapäivään saakka. Mutta nää illat, huoh.... Tämän päivän olen taas ollut tosi tiukilla, eli pirtelöt klo 9 ja 12 sekä kunnon annos salaattia neljän maissa. Jäljellä olis vielä viimeinen pirtelö (mä olen korvannut ruokaisalla salaatilla yleensä 2 pirtelöä). Energiaa on ollut tosi hyvin koko päivän.