Taas tuli kesä ja mä olen vittu taas pläski!!!

Nyt on onneks laihdutus taas jollain mallillaan. Kaksi viikkoa oon harrastanut osanutrausta ja syönyt kevyemmin, lähinnä ruokaisia salaatteja sekä vältellyt hiilareita. Kiloja on lähtenyt 3,5.

Nyt on menossa kurinpalautus, sillä viikonloppu oli meni täysretkahduksen merkeissä. Oltiin miehen kanssa synttäri-/tuparijuhlissa, juotiin kovasti ja eilinen meni hienoisessa krapulassa. Pitihän siihen samaan konkurssiin vetää kebabit ranskalaisilla ja mies vielä tilasi molemmille tuplalihat, jumalauta. 

Aamulla oli paha olo, ja nyt vedänkin sit vettä koko päivän kunnolla. Ihan on turvonnu ja kuivunu olo. Onneksi lauantai-iltana tajusin sentään juoda jokaisen kaljan jälkeen puoli litraa vettä, se tais pelastaa aika paljon.

 

Oon miettinyt motivaatiota. Sitähän mulla on. Mutta kun tätä mun painonpudotusta ei voi ajatella silleen, että no vielä 20 kiloa jäljellä. Mä en pysty käsittämään sitä pläskin määrää, vaan mun on ajateltava se urakka pienissä osissa, kilo kerrallaan. Mietin, että jakaisin tän homman pieniin osatavoitteisiin, ja palkitsisin itseäni aina jollain pienellä hemmottelulla. Kyllä mä tajuan, etten tänä kesänä taivu bikineihin. Mutta ehkä ensi vuonna. Tää on niin pitkän tähtäimen juttu.