Ihan hyvin on tämä viikko mennyt, vaikka nutraaminen onkin maistunut vähän puulta. Olen pääasiassa vedellyt 1-2 pussia päivässä ja sitten syönyt muuten terveellisesti ja kohtuullisia annoksia. Herkuteltukin on, jäätelöllä nimittäin. 

Positiivista ajattelua mun on harrastettava päivittäin (synkistelyn ja tuskastelun vastapainoksi), jotta jonkinlainen roti pysyisi yllä. Koko tämän vuoden aikana olen pudottanut painoa 10,7 kg. Tänä kesänä on lähtenyt 7,2 kg. Olisin toosi tyytyväinen, jos saisin vielä elokuun loppuun mennessä kesän pudotukseksi sen täyden kympin. Ajatella, jos voisikin muistella jälkeenpäin, että niin, kesällä 2011 tiristin 10 kiloa pois. Se ajatus on tosi houkutteleva.

No, jos lähtisi synkistelylinjalle, niin mulla on ihan tosi lihava olo. Mä koen itseni tosi vahvasti etovaksi ja vastenmieliseksi. Mä olen ruma, inhottava, löysä ja pehmeä.  Ja se mikä on jännä juttu, että mulla on viimeisen vuoden aikana painon pudottua aina välillä tullut sellainen välähdys, hoikka olo, että vitsit kun mä olen hoikempi kuin ennen, vautsi. Nyt tätä oloa ei ole näkynyt eikä kuulunut pitkään aikaan. Tajuanhan mä, että mä olen 10 kiloa hoikempi kuin vuodenvaihteessa, mutta itseinho jotenkin latistaa sen. Mä en ole vielä tarpeeksi hyvä (jaa, olenko koskaan?).