Jeppajee. Juhannus tuli, oli ja meni. Syötiin ja juotiin eikä nyt ollenkaan huvita mennä vaa'alle. Olen lueskellut muita laihdutusblogeja, ja onneksi näyttää siltä, etten lainkaan ole ainoa, jolla laihdutus unohtui juhannuksen ajaksi. Laiha lohtu, mutta kun on niin kiva tietää, ettei ole yksin. Juhannuksen syntilista on pitkä: karjalanpaistia, uusia perunoita, aamupalapaahtoleipiä, vohveleita mansikkahillolla ja kermavaahdolla, suklaata ja olutta...

Nyt vietimme pari päivää kotona, mutta huomenna sunnataan mummon ja vauvan kanssa takaisin mökille helteitä pakoon. Saas nähdä, kuinka mun siellä käy (kaikki juomavedet on kannettava eikä nutrilett-sheikkeriä pääse tiskailemaan joka pirtelön jälkeen...). Tänään olin nutreilla, iltapuuroa ja rahka-annosta lukuunottamatta. Vettä meni reippaat 3 litraa. Se positiivinen juttu tässä juhannusrepsahduksessa tosin on, että tässä vaiheessa mä olen useimmiten vaan jatkanut holtitonta syömistä, enkä ole palannut takaisin raiteille ollenkaan. Nyt mä sentään yritän.

Päivityksiä en siis pääse tekemään kuin vasta sitten kun palaan kotiin, ehkä perjantaina.