Noh, tulipas nyt sitten vietettyä lomaa laihduttamisesta oikein urakalla, mutta ihme kyllä, paino on pysynyt melkoisen samoissa lukemissa. Aamupaino tänään oli 89,2 eli vain 300 g plussalla alimpaan painoon nähden. Ei paha. Mutta tarkennan siis, ettei tässä nyt ihan mistään kokonaisvaltaisesta ja puhdasoppisesta repsahduksesta ole ollut kyse, kyllä mä olen valintoja ruokani suhteen tehnyt. Hyvä niin!

Eilen mies palasi lomilta takaisin töihin, ja varmaan mullakin "lomiltapaluu" vaikutti jotenkin, olo oli nimittäin aivan uupunut. Tarkoitus oli olla vesilinjalla + nutrata ainakin suurin osa päivästä. Ei onnistunut, energiat ja hermot oli aivan lopussa ja tein jopa päiväuniennätyksenkin: nukuin samaan aikaan kahdet päikkärit kuin lapsikin (ja mä en ole tähän mennessä vuoden aikana montaa kertaa näin tehnyt, vaikka olis kuinka väsyttänyt). Ilmassa oli jonkunnäköistä känkkäränkkääkin (sekä mun että lapsen osalta), ja iltapäivällä (kahden pirtelön jälkeen) mä vaan luovutin, kun oli niiin tuskaista. Vedin siis edellisiltaisia grillimättöjä KYLMÄNÄ. Ja kolme mitälie keksiä. Oli niin nälkä. Ja illalla mies kokkaili spagettia, lihapullakastiketta ja salaattia, enkä tietenkään jättänyt tilaisuutta käyttämättä. Myöhäisiltapalana meni vielä annos vaniljajätskiä ja tuoreita marjoja. Näistäkin huolimatta paino oli pudonnut puoli kiloa edellisestä aamupainosta. Jostain syystä ei ole morkkista ollenkaan, eihän tässä muu auta kuin jatkaa.

Nyt sitten alhaisempia lukemia tavoittelemaan ja kohti seuraavaa virstanpylvästä: paino saisi laskea alle sen 88 kilon!