Eilisen syömiset ja juomiset meni kai lopulta sitten ihan nappiin, sillä eilisestä oli taas lähtenyt 600 g. Paino oli aamulla siis 91,9 kg. Olen tyytyväinen, tästä on tosi hyvä jatkaa!

Eilisen syömiset:

2 nutrilett suklaapirtelöä

1 Alpen light-patukka

salaattia + 1,5 kanafilettä

3 hapankorppua margariinilla

 

Salaattiohjeen laitan nyt itsellenikin muistiin, mutta tätä voin kyllä lämpimästi suositella muillekin!

- jäävuorisalaattia 1 ruukku (ja rucolaa olisin laittanut, jos olis kaupassa ollut)

- kirsikkatomaatteja 1 rasia

-1 appelsiini

- pinjansiemeniä (kuivalla pannulla paahdettuna)

- leipäjuustoa kuutioina (nämäkin käytin pannulla)

Kastike: 2 rkl oliiviöljyä + 2 rkl appelsiinimehua + 2 rkl Pirkka chilikastiketta + mustapippuria

 

Merkkasin nuo syömiset kiloklubiinkin. Summanmutikassahan noita salaattiaineksia tuli laitettua, kun en mä laske että montako salaatinlehteä söin, se ei musta ole se pointti, jos syön jotain terveellistä. Tuossa salaatissahan se pommi oli toi leipäjuusto, joten silloin laitan sen mielummin sitten yläkanttiin. Laskurin mukaan eilisen syömisistä tuli n. 1000 kcal ja päivän energiavaje oli saman verran. 

 

Liikumistahan mä en harrasta ollenkaan. On meillä koira, jota tulee lenkitettyä. Ja yli 10-kiloinen vauva, jota tulee nosteltua ja pyöriteltyä päivittäin se satatuhatta kertaa. En mä osaa mitään liikuntalajia, enkä edes kehtais mennä mihinkään. Joo, olis ajatuksena kiva käydä vaikka jossain jumpassa tai salilla, mutta se nyt on jäänyt. Mies tekee niin epäsäännöllistä työtä ympäri Suomea, että en mä voi harrastaa mitään muutakaan. Aina päivän tai kahden varoitusajalla sille tulee keikka toiselle puolelle maata, ja ylityötunnit venyy. On se aina sillointällöin yötäkin poissa työmatkoilla. Vaimon ja perheen kannalta vähän epäkiitollinen duuni.

 

Mutta mullahan riittää näitä selityksiä. Hyviä selityksiä, miksi en liiku. Kyllä mä tiedän että pitäis. Mä olen aina laihduttanut pelkästään syömisiä tarkkailemalla. Eikä kai mun tarvitse kellekään muulle selitellä.