Olen ollut poissa laihdutuskuvioista ja blogista. Laihduttaminen alkoi tympäännyttää ja Nutriletit aiheutti vatsakipuja ja huonovointisuutta. Ei huvittanut. Mietin kuukauden verran, mikä on suunta tämän jälkeen, sillä nutraamista en halua nyt harrastaa. Kyllästyin nälkään ja jatkuvaan kieltäytymiseen. 

Eräs tuttuni sai mut vakuuttuneeksi hiilihydraattitietoisesta syömisestä ja sen positiivisista vaikutuksista. Tää oli eka kerta, kun juttelin sellaisen henkilön kanssa, joka on oikeasti toteuttanut hyväkarppausta. Toki mä olen karppaamisesta lukenut, joka paikassahan sitä nyt hehkutetaan "muotidieettinä". Mä ajattelisin sitä lähinnä elämäntapana, jota nyt ainakin toistaiseksi haluan kokeilla.

Olen järkeillyt asian niin, että ei kai tässä kovin pieleen voi mennä, jos aluksi tarkkailen, millaisia hiilareita suuhuni pistän. Leivät, herkut, pasta, riisi, perunat jää pois. Juon paljon vettä. Valitsen lautaselleni hyviä proteiineja, rasvoja ja kasviksia. Merkkailen kiloklubiin syömiseni ja opettelen hiilareiden laskemista. Ja tarkoitus olisi myös tutustua enemmänkin tähän ideaan, kunhan saisin hyviä kirjoja käsiini. 

Eilen aloitin ja lähtöpaino kostean Tallinnan-viikonlopun ja viimeisen "aterian" (kebab ranskalaisilla + sipsipussi) myötä oli 90 kg. Tänä aamuna vaaka näyttikin jo 88,4 kg. Että oli sitten vähän nesteet lähteneet liikkeelle.... Eikä ole muuten ollut nälkä. Energiaa on, ja mieli on hyvä. :)